شلوم اوچگلم


♂♥♀دخي باحال♂♥♀

عچقولانه س

شلوم ب همه

خوفین؟

مماغا چاغه؟

شوهر کردی؟

اواااااااااااااااااااااااااااااخاک تو سرم

خاک تو سر خودت بچه پرووو

بی تربیت!!!!!!!

اههههههه چلا ضد حال میزنین؟؟

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااتو گیجم میزنی؟

خیلی خوب بابا من فوش نمیدم انقد جوش نزن برات بده جوش در میاریا

راسی بیبچید که ی مدت نیومدم!

اخههههههههههههههههه!!اخهههههه حوصله ندارم

کلا چت روم و فیس بوک هم بیخیالش شدم! از شانس من رمز کلوبمم رو یادم رفه !

اههههههههههههههههههههههههههههههههه

خسته شدم شاید دیر به دیر بیام اینجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مدرسه های کوفتی هم دارن با اغوش باز تو بغلم میان!

یه خفر خوف هفته ی دیگ علوسی دالیم!

علوسی خودمه!

شوخی کلدم علوسی عمه مه!

ی دو هفته س دارم میم هی پاپ حال میکنم

رقص خالجی یاد میگیرم

قلاله برا علوسیش بترکونم!

خیلی خوب هرچی باشه اوچگول خودمین!

اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

چلا میزنی؟؟؟من که میرم

باابا رفم خیلی خوب اوه اوه جوش زدی حسابی

رفتم رفتم اخخخخخ

نزن

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر عباس
ساعت23:00---12 ارديبهشت 1392
روزی خودت باشهپاسخ: هه

amirleito
ساعت9:59---2 مهر 1391
سلام وب خوفی داری خوفه خوفه

به وب منم سر بزن
پاسخ: چشم اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-tagname->
چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, 12:15نوشته شده توسط: دخي باحال عاچق♂♥♀


کيمــيا